Ο εμφύλιος στις σχολικές αίθουσες και τα βιβλία ιστορίας.

2020-06-18

Από τις παραπάνω δυο έρευνες διαπιστώσαμε ένα μεγάλο πρόβλημα που αφορά την διδασκαλία της ιστορίας. Ένα από τα βασικότερα εργαλεία ειδικότερα για τις σχολικές μονάδες στην διδασκαλία της ιστορίας, εκτός από το εκπαιδευτικό προσωπικό, είναι τα σχολικά εγχειρίδια. Οι Αμερικανοί αποδίδουν μεγάλη πίστη στα σχολικά βιβλία ως μέσο για την κατανόηση της αμερικανικής ιστορίας στα παιδιά τους. Σε σημαντικό βαθμό, τα εγχειρίδια καθορίζουν τι είναι σημαντικό στην αμερικανική ιστορία. Ωστόσο, τα σχολικά βιβλία δεν λειτουργούν ως αμερόληπτα εκπαιδευτικά εργαλεία που απλά διδάσκουν στους μαθητές γεγονότα και δεξιότητες. Τα βιβλία ιστορίας ενσωματώνουν στάσεις και τρόπους στο να βλέπουν τον κόσμο. Κατά τη λήψη κρίσεων σχετικά με το τι πρέπει να συμπεριληφθεί και τι πρέπει να αποκλειστεί, και πώς πρέπει να συνοψιστούν συγκεκριμένα επεισόδια στην ιστορία, οι συγγραφείς βιβλίων εκχωρούν θετικές ή αρνητικές ερμηνείες σε συγκεκριμένα γεγονότα. Αυτό που τελικά μένει στη μνήμη από αυτά τα εγχειρίδια δεν είναι συγκεκριμένη σειρά γεγονότων αλλά μια ατμόσφαιρα, μια εντύπωση, ένας τόνος. Και αυτή η εντύπωση μπορεί να έχει πιο πολύ επιρροή στην μνήμη επειδή δεν μπορεί να θυμηθεί τα γεγονότα και τα επιχειρήματα που τη δημιούργησαν. 
Το πρόβλημα με τα εγχειρίδια ιστορίας δεν είναι ότι προωθούν μια συγκεκριμένη κατανόηση της ιστορίας - θα ήταν αδύνατο να γίνει διαφορετικά - αλλά μάλλον προσποιούνται ρητορικά ότι δεν το κάνουν αυτό. Η γνώση που αποκτάται στο σχολείο δεν είναι ποτέ ουδέτερη ή αντικειμενική, αλλά διατάσσεται και δομείται με συγκεκριμένους τρόπους. Στα σχολικά βιβλία με μια προσεκτική επιλογή των γεγονότων που πρέπει να συμπεριληφθούν ή να αποκλειστούν, είναι δυνατόν να δημιουργηθούν επιχειρήματα που μπορούν να είναι εντελώς μονόπλευρα, αλλά μπορούν να υποστηριχθούν ότι "ταιριάζουν με τα γεγονότα". Τα σχολικά βιβλία επηρεάζονται από τις πολιτικές, ιδεολογικές ή ηθικές πεποιθήσεις των συγγραφέων τους. Συνήθως, αυτές οι πεποιθήσεις υποστηρίζουν το status quo ή τις συμβατικές αντιλήψεις για το τι είναι αξιέπαινο στην ιστορία. Με λίγα λόγια, αποσπάσματα σε εγχειρίδια που είναι «πραγματικά σωστά» μπορεί επίσης να επικοινωνούν πολύ επιλεκτικές αξίες και ηθικές κρίσεις. Αυτή η μορφή προκατάληψης είναι πιο λεπτή από την προκατάληψη που προκύπτει από ανακριβή γεγονότα, αλλά μπορεί ακόμα να είναι πολύ ισχυρή.Παρόλο που τα σχολικά βιβλία ισχυρίζονται ρητορικά ότι δεν προωθούν μια συγκεκριμένη κατανόηση της ιστορίας και ότι είναι αντικειμενικά, προωθούν μια προφορική άποψη της πραγματικότητας. Επειδή η επιλογή και η δομή της γνώσης επηρεάζουν την αντίληψή μας για τον κόσμο, η γλώσσα και το πλαίσιο που χρησιμοποιείται για την άρθρωση της γνώσης είναι ζωτικής σημασίας. Οι συγγραφείς βιβλίων επιλέγουν συγκεκριμένη γλώσσα που δημιουργεί εντυπώσεις στο μυαλό των μαθητών. Αυτές οι εντυπώσεις έχουν δύναμη και εξουσία επειδή παρουσιάζονται στο έντυπο και δεσμευμένο βιβλίο με την αύρα μιας αρχής που είναι πέρα ​​από αμφιβολία και κριτική. Αν και τα βιβλία χρησιμοποιούνται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, εξακολουθούν να είναι κυρίαρχα και ισχυρά εκπαιδευτικά εργαλεία που διαμορφώνουν τις απόψεις των μαθητών. Στον αντίποδα ο Michael H. Romanowski αναφέρει: « Τα μαθήματα ιστορίας πρέπει να αρχίσουν να χρησιμοποιούν στρατηγικές που εντοπίζουν και προκαλούν προκαταλήψεις που βρίσκονται στα σχολικά βιβλία και αναπτύσσουν ηθικά πλαίσια βασισμένα στη δικαιοσύνη και την ισότητα που οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να ερμηνεύσουν και να αξιολογήσουν την αμερικανική ιστορία».[1] Υπήρξε κάποια πρόσφατη συζήτηση σχετικά με τις διαφορές στα βιβλία αμερικανικής ιστορίας από πολιτεία σε πολιτεία. Τα αμερικανικά βιβλία ιστορίας μπορεί να διαφέρουν σε ολόκληρη τη χώρα, με τρόπους που επηρεάζονται από την κομματική και την πολιτική κατεύθυνση που έχουν
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν δυο από τις μεγαλύτερες Πολιτείες της Αμερικής το Τέξας και η Καλιφόρνια. Εκατοντάδες διαφορές - μερικές λεπτές, άλλες εκτεταμένες - εμφανίστηκαν σε μια ανάλυση των New York Times για οκτώ βιβλία αμερικανικής ιστορίας που χρησιμοποιούνται συνήθως στην Καλιφόρνια και το Τέξας, δύο από τις μεγαλύτερες αγορές των ΗΠΑ.

Εγχειρίδιο του Τέξας                                                                                               Εγχειρίδιο Καλιφόρνια


Εγχειρίδιο Καλιφόρνια                                                                                     Εγχειρίδιο του Τέξας

Ακολουθεί ένα παράδειγμα: Σε αυτό το σχολιασμένο νομοσχέδιο για τα δικαιώματα, ένα εγχειρίδιο στην Καλιφόρνια εξηγεί ότι οι αποφάσεις για τη δεύτερη τροποποίηση επέτρεψαν ορισμένους κανονισμούς για τα όπλα. Στο ίδιο μέρος, η έκδοση του εγχειριδίου στο Τέξας περιέχει μόνο έναν κενό χώρο. Εδώ είναι ένα άλλο παράδειγμα: Οι έφηβοι και στις δύο πολιτείες θα μάθουν για την Αναγέννηση του Χάρλεμ και τις συζητήσεις σχετικά με τον αντίκτυπο του κινήματος στην αφρικανική-αμερικανική ζωή. Όμως οι μαθητές του Τέξας θα διαβάσουν ότι ορισμένοι κριτικοί «απέρριψαν την ποιότητα της λογοτεχνίας που παράγεται». Τα εγχειρίδια καλύπτουν την ίδια ιστορία, από τη βαρβαρότητα της δουλείας έως τον αγώνα για τα πολιτικά δικαιώματα. Τα βιβλία έχουν τον ίδιο εκδότη. Είναι γραμμένα από τους ίδιους συγγραφείς. Αλλά είναι προσαρμοσμένα για μαθητές σε διαφορετικές πολιτείες, και το περιεχόμενό τους μερικές φορές αποκλίνει με τρόπους που αντικατοπτρίζουν τις βαθύτερες κομματικές και φυλετικές διαφορές της χώρας. Σε μια χώρα που δεν μπορεί να καταλήξει σε συναίνεση σε θεμελιώδη ζητήματα όπως: Πόσο περιορισμένος πρέπει να είναι ο καπιταλισμός; Είναι οι μετανάστες βάρος ή όφελος; Σε ποιο βαθμό η κληρονομιά της δουλείας συνεχίζει να διαμορφώνει την αμερικανική ζωή ; Σε αυτά τα ερωτήματα και άλλα, το υλικό των βιβλίων όχι μόνο κατευθύνεται από την πολιτική, αλλά βοηθά επίσης στη διαμόρφωση μιας γενιάς μελλοντικών ψηφοφόρων. Οι συντηρητικοί αγωνίστηκαν για σχολεία που σκοπό έχουν να προωθήσουν τον πατριωτισμό, να αναδείξουν την επιρροή του Χριστιανισμού και να γιορτάσουν τους ιδρυτές. Σε μια ομιλία του Σεπτεμβρίου , ο Πρόεδρος Τραμπ προειδοποίησε εναντίον μιας «ριζοσπαστικής αριστεράς» που θέλει να «σβήσει την αμερικανική ιστορία, να συντρίψει τη θρησκευτική ελευθερία, να καθοδηγήσει τους μαθητές μας με την αριστερή ιδεολογία».[2] Η αριστερά ωθεί τους μαθητές να συναντήσουν την ιστορία περισσότερο από κάτω προς τα πάνω παρά από πάνω προς τα κάτω, με έμφαση στις εμπειρίες περιθωριοποιημένων ομάδων, όπως σκλαβωμένοι άνθρωποι, γυναίκες και ιθαγενείς Αμερικανοί.[3]

Τα βιβλία που αναλύθηκαν από τους The Times δημοσιεύθηκαν το 2016 ή αργότερα και έχουν εγκριθεί ευρέως για την 8η και την 11η τάξη. Κάθε βιβλίο που έχει εκδοθεί για το Τέξας και την Καλιφόρνια, μεταξύ άλλων πολιτειών, είναι προσαρμοσμένα ώστε να ικανοποιούν τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής με διαφορετικές προτεραιότητες. Οι διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των Πολιτειακών εκδόσεων μπορούν να εντοπιστούν σε διάφορες πηγές όπως : Πρότυπα κοινωνικών μελετών, Πολιτειακή νόμοι, και σχόλια από ομάδες διορισμένων που συσσωρεύονται στις αίθουσες συνεδριάσεων ξενοδοχείων στο Σακραμέντο και στο Ώστιν, για να εξετάσουν τα προσχέδια. Σε αυτές τις συνεδριάσεις συσσωρεύονται τα αιτήματα, και υποβάλλονται με επίπονη λεπτομέρεια στους εκδότες. Αυτές οι πρακτικές δείχνουν τους λεπτομερείς τρόπους με τους οποίους η ιδεολογία μπορεί να επηρεάσει τη συγγραφή της ιστορίας. Στο Ώστιν του Τέξας, 15 άτομα επηρεάζουν ό, τι διδάσκεται στην επόμενη γενιά παιδιών στην Αμερική. Μια φορά κάθε δεκαετία, το εξαιρετικά πολιτικοποιημένο εκπαιδευτικό συμβούλιο του Τέξας ξαναγράφει τα πρότυπα διδασκαλίας και εγχειριδίων για σχεδόν πέντε εκατομμύρια μαθητές του. Και όταν πρόκειται για σχολικά βιβλία, αυτό που συμβαίνει στο Τέξας επηρεάζει το έθνος συνολικά. Το Τέξας είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές σχολικών βιβλίων των ΗΠΑ, διότι είναι μια από τις λίγες πολιτείες που αποφασίζει ποια βιβλία μπορούν να αγοράσουν τα σχολεία αντί να τα αφήσουν στις τοπικές περιοχές, πράγμα που σημαίνει ότι οι εκδότες που θα εγκριθούν τα βιβλία τους μπορούν να υπολογίζουν σε εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις . Επιπλέον, οι εκδότες δημιουργούν τα τυπικά βιβλία τους με βάση τις απαιτήσεις των μεγαλύτερων αγοραστών. Ως αποτέλεσμα, το διοικητικό συμβούλιο του Τέξας έχει τη δύναμη να διαμορφώσει τα βιβλία που διαβάζουν τα παιδιά σε όλη τη χώρα για τα επόμενα χρόνια.[4] Ένα πάνελ της Καλιφόρνιας ζήτησε από τον εκδότη McGraw-Hill να αποφύγει τη χρήση της λέξης «σφαγή» όταν περιγράφει επιθέσεις ιθαγενών της Αμερικής του 19ου αιώνα απο λευκούς. Ένα πάνελ του Τέξας ζήτησε από τον Πίρσον να επισημάνει τον αριθμό των κληρικών που υπέγραψαν τη Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας και να δηλώσει ότι οι ιδρυτές του έθνους εμπνεύστηκαν από την Προτεσταντική Μεγάλη Αφύπνιση. Όλα τα μέλη του πάνελ της Καλιφόρνιας ήταν εκπαιδευτικοί που επιλέχθηκαν από το Κρατικό Συμβούλιο Εκπαίδευσης, των οποίων τα μέλη διορίστηκαν από τον πρώην Δημοκρατικό κυβερνήτη Τζέρι Μπράουν. Το πάνελ του Τέξας, που διορίστηκε από το κρατικό συμβούλιο εκπαίδευσης που κυριαρχείται από τους Ρεπουμπλικάνους, απαρτίζεται από εκπαιδευτικούς, γονείς, επιχειρηματικούς εκπροσώπους και έναν χριστιανικό πάστορα και πολιτικό. Ο McGraw-Hill, ο εκδότης του οποίου ο σχολιασμός του Bill of Rights εμφανίζεται διαφορετικά στις δύο πολιτείες, δήλωσε ότι είχε δημιουργήσει την πρόσθετη διατύπωση για τη δεύτερη τροποποίηση και τον έλεγχο όπλων για το εγχειρίδιο της Καλιφόρνια. Μια εθνική έκδοση των σελίδων είναι παρόμοια με την έκδοση του Τέξας, η οποία δεν εφιστά την προσοχή στα δικαιώματα όπλων, ανέφερε η εταιρεία σε γραπτή δήλωση. Ο Pearson, ο εκδότης του οποίου το εγχειρίδιο του Τέξας εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ποιότητα της λογοτεχνίας της Αναγέννησης του Χάρλεμ, είπε ότι μια τέτοια γλώσσα «προσθέτει περισσότερο βάθος και απόχρωση». Η κριτική γλώσσα για τα μη λευκά πολιτιστικά κινήματα εμφανίζεται επίσης σε ένα βιβλίο του Τέξας από το McGraw-Hill. Είναι εν μέρει αποτέλεσμα συζητήσεων [5], το 2010, μεταξύ συντηρητικών και φιλελεύθερων μελών του Συμβουλίου Εκπαίδευσης του Τέξας σχετικά με το κατά πόσον τα κρατικά πρότυπα πρέπει να αναφέρουν πολιτιστικά κινήματα όπως το hip-hop και η country. Ο συμβιβασμός τους ήταν να ζητήσουν από τους δασκάλους και τους εκδότες βιβλίων να αντιμετωπίσουν «τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές επιπτώσεις» των καλλιτεχνικών κινημάτων. Το Τέξας πληρούσε αυτήν την απαίτηση το 2018, αλλά τα πιο πρόσφατα βιβλία του, που δημοσιεύθηκαν το 2016, θα το αντικατοπτρίζουν για τα επόμενα χρόνια. Οι εκδότες είναι πρόθυμοι να ευχαριστήσουν τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και των δύο μερών, σε μια δύσκολη περίοδο για την επιχείρηση. Τα σχολεία μεταβαίνουν σε ψηφιακό υλικό. Και με την ευκολία της έρευνας στο Διαδίκτυο, πολλοί καθηγητές λένε ότι προτιμούν να επιδιορθώνουν το δικό τους υλικό πρωτογενούς πηγής στο διαδίκτυο.

Πώς παράγονται τα βιβλία

  • Συγγραφείς, συχνά ακαδημαϊκοί, γράφουν μια εθνική έκδοση κάθε κειμένου.
  • Οι εκδότες προσαρμόζουν τα βιβλία για πολιτείες και μεγάλες περιφέρειες για να πληρούν τα τοπικά πρότυπα, συχνά χωρίς τη συμβολή των αρχικών συγγραφέων.
  • Οι αναθεωρητές βιβλίων πολιτείας ή περιοχής εξετάζουν κάθε βιβλίο και ζητούν από τους εκδότες περαιτέρω αλλαγές.
  • Οι εκδότες αναθεωρούν τα βιβλία τους και τα πωλούν σε περιοχές και σχολεία.

Ωστόσο, τα πρόσφατα εγχειρίδια απέχουν πολύ από αυτά που δημοσιεύθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες. Τόσο τα βιβλία του Τέξας όσο και της Καλιφόρνιας ασχολούνται με τη σκληρότητα του δουλεμπορίου, αποφεύγοντας αρκετούς μύθους που ήταν συνηθισμένοι στα βιβλία για γενιές όπως: Ότι ορισμένοι ιδιοκτήτες σκλάβων αντιμετώπιζαν τους σκλάβους ευγενικά και ότι οι Αφροαμερικανοί ήταν καλύτερα υποδουλωμένοι παρά ελεύθεροι. Τα βιβλία αφιερώνουν επίσης περισσότερο χώρο στο γυναικείο κίνημα και εξισορροπούν την αφήγηση της ευρωπαϊκής μετανάστευσης με ιστορίες Λατίνων και Ασιατών μεταναστών. «Η αμερικανική ιστορία δεν είναι πια η ιστορία των μεγάλων λευκών», δήλωσε ο Albert S. Broussard, καθηγητής ιστορίας στο Texas A&M University και συγγραφέας τόσο των εκδόσεων του McGraw-Hill όσο και των εκδόσεων του Τέξας και της Καλιφόρνιας. Να πώς παρουσιάζουν τα βιβλία της αμερικανικής ιστορίας σε εγχειρίδια Καλιφόρνιας και Τέξας, ζητήματα όπως η φυλή, η μετανάστευση, το φύλο, η σεξουαλικότητα και η οικονομία.

  • Η αντίσταση του λευκού στη μαύρη πρόοδο καλύπτεται διαφορετικά στις δύο πολιτείες.

McGraw-Hill, «Ιστορία και γεωγραφία των Ηνωμένων Πολιτειών: συνέχεια και αλλαγή», Καλιφόρνια, σ. 505

  • Η Καλιφόρνια σημειώνει ότι το προαστιακό όνειρο της δεκαετίας του 1950 ήταν απρόσιτο σε πολλούς Αφροαμερικανούς.
  • Η Καλιφόρνια σημειώνει ότι το προαστιακό όνειρο της δεκαετίας του 1950 ήταν απρόσιτο σε πολλούς Αφροαμερικανούς.

McGraw-Hill, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1877», Τέξας, σ. 436

  • Το Τέξας δεν το κάνει.

Τα εγχειρίδια Καλιφόρνιας και Τέξας μερικές φορές προσφέρουν διαφορετικές εξηγήσεις για τη λευκή αντίδραση έως τη μαύρη πρόοδο μετά τον εμφύλιο πόλεμο, από την ανοικοδόμηση έως τις διακρίσεις στέγασης τον 20ο αιώνα. Οι νότιοι λευκοί αντιστάθηκαν στην ανασυγκρότηση, σύμφωνα με ένα βιβλίο της McGraw-Hill, επειδή «δεν ήθελαν να έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους Αφροαμερικανούς». Αλλά η έκδοση του Τέξας προσφέρει έναν επιπλέον λόγο: Οι μεταρρυθμίσεις κοστίζουν χρήματα και αυτό σήμαινε υψηλότερους φόρους. Ολόκληρες παράγραφοι σχετικά με τον επαναπροσδιορισμό και τις περιοριστικές πράξεις εμφανίζονται μόνο στις εκδόσεις βιβλίων της Καλιφόρνια, εν μέρει ως αποτέλεσμα διαφορετικών κρατικών προτύπων. Οι οδηγίες κοινωνικών μελετών του Τέξας δεν αναφέρουν καθόλου τις διακρίσεις στη στέγαση.

ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ                                                                                                                                    ΤΕΞΑΣ

Το Τέξας λέει ότι οι λευκοί Νότιοι αντιτάχθηκαν στην ανοικοδόμηση λόγω της αύξησης των φόρων καθώς και της φυλετικής δυσαρέσκειας. Αντίθετα, η Καλιφόρνια περιλαμβάνει αναφορές πρωτογενών πηγών από μαύρους ιστορικούς αριθμούς σχετικά με την αντίσταση των λευκών στα πολιτικά δικαιώματα.

McGraw-Hill, «Ιστορία και γεωγραφία των Ηνωμένων Πολιτειών: Ανάπτυξη και σύγκρουση», Καλιφόρνια, σ. 586; McGraw-Hill, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών έως το 1877», Τέξας, σ. 555

Και οι δύο πολιτείες λένε ότι οι παραβιάσεις της «φυλετικής εθιμοτυπίας» οδήγησαν σε λυχνίες μετά την ανασυγκρότηση. Αλλά μόνο η Καλιφόρνια, της οποίας η έκδοση γράφτηκε πιο πρόσφατα, καθιστά σαφές ότι οι δράστες του lynchings ήλπιζαν επίσης να αποθαρρύνουν τη μαύρη πολιτική και οικονομική δύναμη.

«Αμερικανική Ιστορία: Ανασυγκρότηση μέχρι σήμερα», Καλιφόρνια, σ. 245. «Οι Αμερικανοί: Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1877», Τέξας, σελ. 288

Ωστόσο, η Kerry Green, καθηγήτρια κοινωνικών σπουδών γυμνασίου στο Sunnyvale του Τέξας, μια μικρή πόλη ανατολικά του Ντάλας, δήλωσε ότι συζήτησε για redlining με τους μαθητές 11ταξης , προσθέτοντάς ως σημείο αναφοράς για τα μαθήματα για την μεταπολεμική ευημερία - την αισιόδοξη ιστορία του καταναλωτισμού, τηλεόραση και το Baby Boom που τονίζεται από τα πρότυπα της πολιτείας της. Η κα Green είπε ότι προτιμούσε να αναθέσει πρωτογενείς πηγές που «ενθαρρύνουν τους μαθητές να εξερευνήσουν την ιστορία από μόνα τους». Αλλά είπε ότι θα καλωσορίσει βιβλία που περιέχουν περισσότερα ιστορικά έγγραφα και μεγαλύτερη ποικιλία φωνών και θεμάτων από το παρελθόν. «Οι εταιρείες εγχειριδίων δεν προσανατολίζουν τα βιβλία τους προς τους δασκάλους. κατευθύνουν τα βιβλία τους προς τις πολιτείες », είπε.

  • Όσον αφορά το φύλο και τη σεξουαλικότητα , τα εγχειρίδια της Καλιφόρνιας περιλαμβάνουν ιστορικό που δεν περιλαμβάνεται στις εκδόσεις του Τέξας.

McGraw-Hill, «Ιστορία και γεωγραφία των Ηνωμένων Πολιτειών: Ανάπτυξη και σύγκρουση», Καλιφόρνια, σ. 624

  • Η Καλιφόρνια δηλώνει ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση απέτυχε να αναγνωρίσει τις μη δυαδικές ταυτότητες φύλου και γυναίκες ηγέτες στις πρώτες σχέσεις της με τους ιθαγενείς Αμερικανούς.

McGraw-Hill, «Η ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1877», Τέξας, σελ. 111

  • Το Τέξας δεν αναφέρει ρόλους φύλου ή ταυτότητα φύλου στη συζήτησή του σχετικά με τις προσπάθειες «Αμερικανικοποίησης» ιθαγενών Αμερικανών.

Στα εγχειρίδια του Τέξας, οι αναφορές για θέματα LGBTQ τείνουν να περιορίζονται στην κάλυψη γεγονότων τις τελευταίες δεκαετίες, όπως η εξέγερση Stonewall, η κρίση του AIDS και οι συζητήσεις για τα δικαιώματα του γάμου.

Ωστόσο, για τις πρόσφατες εκδόσεις της Καλιφόρνια, οι εκδότες έγραψαν χιλιάδες λέξεις νέου κειμένου ως απάντηση στον νόμο περί εκπαίδευσης FAIR, νόμο που υπογράφηκε από τον κυβερνήτη Μπράουν το 2011. Απαιτεί από τα σχολεία να διδάσκουν τις συνεισφορές των λεσβιών, ομοφυλόφιλων, αμφιφυλόφιλων, τρανσέξουαλ και Αμερικανών με αναπηρία.

Τα βιβλία σε όλη την Καλιφόρνια έχουν αποσπάσματα για θέματα όπως οικογένειες ομοφυλοφίλων υπό σκλαβιά και χειρουργική επέμβαση επανεκχώρησης πρώιμου φύλου στη δεκαετία του 1950 - κείμενο που δεν εμφανίζεται στις εκδόσεις του Τέξας.

ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ                                                                                                                               ΤΕΞΑΣ

Η Καλιφόρνια δηλώνει ότι οι σκλαβωμένες γυναίκες αντιμετώπισαν σεξουαλική βία από ιδιοκτήτες και επιτηρητές.

Η Καλιφόρνια αναφέρει το «τρόμο λεβάντας» που στοχεύει χιλιάδες γκέι άντρες και λεσβίες.

Pearson, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών: Ο εικοστός αιώνας», Καλιφόρνια, σ. 486; Pearson, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών: 1877 έως σήμερα», Τέξας, σ. 456.

Η Καλιφόρνια δηλώνει ότι η έρευνα του Alfred Kinsey και οι χειρουργικές επεμβάσεις επανατοποθέτησης σεξουαλικής φύσης αμφισβήτησαν το «μεταπολεμικό ιδανικό» για το φύλο.

Pearson, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών: Ο εικοστός αιώνας», Καλιφόρνια, σ. 498; Pearson, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών: 1877 έως σήμερα», Τέξας, σ. 470.

Και οι δύο Πολιτείες επικεντρώνονται στον αγώνα των γυναικών κατά των διακρίσεων στο χώρο εργασίας. Μόνο η Καλιφόρνια αναφέρει ότι ο έλεγχος των γεννήσεων έπαιξε ρόλο, επιτρέποντας στις γυναίκες να ασκήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στη σεξουαλικότητά τους και στον οικογενειακό τους προγραμματισμό. "

McGraw-Hill, «Ιστορία και γεωγραφία των Ηνωμένων Πολιτειών: συνέχεια και αλλαγή», California, σ. 627; McGraw-Hill, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1877», Τέξας, σ. 525.

Η Stephanie Kugler, καθηγήτρια ιστορίας όγδοου βαθμού στο Δυτικό Σακραμέντο της Καλιφόρνια, είπε ότι είχε επεκτείνει μια ιδέα που αναφέρθηκε εν συντομία στο βιβλίο της τάξης της, σχετικά με τις γυναίκες που ντύθηκαν ως άνδρες για να πολεμήσουν στον εμφύλιο πόλεμο και συνέχισαν να ζουν ως άνδρες, σε ολόκληρο το μάθημα για τα στρατεύματα που σήμερα θεωρούνται τρανσέξουαλ[1] . Οι μαθητές διαβάζουν απορίες για τη ζωή αυτών των στρατιωτών μαζί με πιο παραδοσιακές πηγές, όπως επιστολές γραμμένες από έναν στρατιώτη της Μαύρης Ένωσης και έναν Συνομοσπονδιακό στρατιώτη.

Ο στόχος της, είπε η κ. Kugler, ήταν να «το κάνει πραγματικά αυθεντικό» να μιλήσει για την ποικιλομορφία στο πλαίσιο κάθε ιστορικής περιόδου.

Ενώ και οι δύο Πολιτείες αφιερώνουν πολλές σελίδες στο γυναικείο κίνημα, τα βιβλία του Τέξας, γενικά, αποφεύγουν τις συζητήσεις για σεξ ή σεξουαλικότητα.

  • Η μετανάστευση και ο νατιβισμός[2] είναι σημαντικά θέματα στα εγχειρίδια της αμερικανικής ιστορίας.

McGraw-Hill, «Ιστορία και γεωγραφία των Ηνωμένων Πολιτειών: συνέχεια και αλλαγή», Καλιφόρνια, σ. 736

  • Η Καλιφόρνια περιλαμβάνει ένα απόσπασμα από ένα μυθιστόρημα για μια Δομινικανή-Αμερικανική οικογένεια.

McGraw-Hill, «Η ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1877», Τέξας, σ. 609

  • Στο ίδιο μέρος, το Τέξας επισημαίνει τη φωνή ενός πράκτορα Border Patrol.

Ο Michael Teague, ένας πράκτορας Border Patrol, εμφανίζεται στην έκδοση Texas του 11ου βαθμού του McGraw-Hill. Συζητά τις ανησυχίες του σχετικά με τη διακίνηση ναρκωτικών και λέει, «εάν ανοίξετε τα σύνορα ευρέως, θα καλέσετε πολιτικές και κοινωνικές αναταραχές».

Η ιστορία του κ. Teague εμφανίζεται στο τέλος ενός κεφαλαίου για την πρόσφατη μετανάστευση, μαζί με απολογισμούς από έναν μετανάστη από το Βιετνάμ και έναν Μεξικανό-Αμερικανό δεύτερης γενιάς.

Αυτό το τμήμα στην έκδοση της Καλιφόρνιας του ίδιου βιβλίου αφιερώνεται σε ένα μακρύ απόσπασμα από το μυθιστόρημα «Πώς τα κορίτσια García έχασαν τις πινελιές τους» της Julia Alvarez. Ασχολείται με τις γενετικές εντάσεις σε μια οικογένεια Δομινικανής-Αμερικής.

Σε μια γραπτή δήλωση, ο McGraw-Hill είπε ότι η αφηγηματική σελίδα της συνοριακής περιπολίας δεν περιλαμβανόταν στην έκδοση της Καλιφόρνια, επειδή δεν θα ταιριάζει με το λογοτεχνικό απόσπασμα. Και τη στιγμή που εκδόθηκε η έκδοση του Τέξας, πριν από έξι χρόνια, τα κρατικά πρότυπα απαιτούσαν από τους μαθητές να αναλύσουν τόσο τη «νόμιμη όσο και την παράνομη μετανάστευση στις Ηνωμένες Πολιτείες».

Αντίθετα, τα εγχειρίδια της Καλιφόρνιας είναι πιο πιθανό να παρατηρήσουν όταν μια ιστορική φιγούρα ήταν μετανάστης. Και περιλαμβάνουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ρόλο που έπαιξαν οι μετανάστες, όπως οι εργάτες της Ιαπωνίας και των Φιλιππίνων σε εργατικά κινήματα.

Η Καλιφόρνια είναι μια από τις πολλές πολιτείες που ζητά από δασκάλους και σχολικά βιβλία τα τελευταία χρόνια να καλύψει τις συνεισφορές συγκεκριμένων ομάδων μεταναστών, συμπεριλαμβανομένων των Ασιατικών-Αμερικανών, των Νήσων του Ειρηνικού, των Ευρωπαίων-Αμερικανών και των Μεξικανών-Αμερικανών.

ΤΕΞΑΣ                                                                                                                                       ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ


[1] https://www.washingtonpost.com/

[2] Ο νατιβισμός, γενικά, αναφέρεται σε μια πολιτική ή πεποίθηση που προστατεύει ή ευνοεί το συμφέρον του ντόπιου πληθυσμού μιας χώρας έναντι των συμφερόντων των μεταναστών. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το μεγαλύτερο νατιβιστικό συναίσθημα συνέπεσε με τα μεγάλα κύματα της ευρωπαϊκής μετανάστευσης του 19ου αιώνα στην Ανατολική Ακτή και, σε μικρότερο βαθμό, με την άφιξη των Κινέζων μεταναστών στη Δυτική Ακτή. Ο νατιτισμός του 19ου αιώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες περιείχε ένα ισχυρό αντι-καθολικό στέλεχος, καθώς πολλοί από τους νεοαφιχθέντες μετανάστες προέρχονταν από κυρίως Ρωμαιοκαθολικές χώρες. Παρόλο που τόσο η θρησκεία όσο και η εθνικότητα βοήθησαν στον εντοπισμό στόχων της νατιστικής προκατάληψης, τα κίνητρά της ήταν συχνά οικονομικά. Τα μεγάλα κύματα μεταναστών, πολλοί από τους οποίους ήταν ειδικευμένοι έμποροι, παρείχαν μια μεγάλη ομάδα φθηνού εργατικού δυναμικού που απειλούσε την ευημερία των γηγενών τεχνιτών και άλλων εργαζομένων. Η πιο εξέχουσα αμερικανική νατιτιστική οργάνωση του 19ου αιώνα ήταν το κόμμα Know-Nothing, το οποίο άνθισε αρχικά τη δεκαετία του 1840 και γνώρισε μια αναβίωση το 1880. Το Ku Klux Klan ήταν επίσης αξιοσημείωτο για το νατιβιστικό του συναίσθημα. Στα τέλη του 20ου αιώνα έγινε μάρτυρας αναβίωσης του νατιτισμού, ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη και σε περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών. Μετά τη διάλυση της Ένωσης Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών και την κατάρρευση των οικονομιών πολλών εθνών της Ανατολικής Ευρώπης, εργάτες από αυτές τις χώρες μετανάστευσαν στη Δύση. Τα κράτη της Δυτικής Ευρώπης γνώρισαν επίσης εισροή Ασιατικών μεταναστών και οι Ηνωμένες Πολιτείες έγιναν σπίτι πολλών μεταναστών από τη Λατινική Αμερική. Κατά συνέπεια, η Γαλλία, η Γερμανία, η Μεγάλη Βρετανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες, μεταξύ άλλων, επέβαλαν αυστηρότερους νόμους και ελέγχους για τη μετανάστευση στην εργασία των μεταναστών.

Βιβλιογραφία: Higham, John, Strangers in the Land: Patterns of American Nativism , 1860-1925 (1988); Michaels, Walter B., Our America: Nativism, Modernism and Pluralism (1997); Perea, Juan F., εκδ., Imigrants Out! Ο Νέος Νατιβισμός και η Αντί-Μεταναστευτική ώθηση στις Ηνωμένες Πολιτείες (1996).

Μόνο η Καλιφόρνια δηλώνει ότι ο Levi Strauss ήταν Γερμανός Εβραίος μετανάστης.

McGraw-Hill, «Ιστορία και γεωγραφία των Ηνωμένων Πολιτειών: Ανάπτυξη και σύγκρουση», Καλιφόρνια, σ. 416; McGraw-Hill, "Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1877", Τέξας, σ. 417

Η Καλιφόρνια αφηγείται την ιστορία του Wong Kim Ark, του οποίου η υπόθεση του Ανώτατου Δικαστηρίου του 1898 καθόρισε την υπηκοότητα των παιδιών των μεταναστών. Η έκδοση του Τέξας, η οποία είναι παλαιότερη, δεν αναφέρει αυτήν την υπόθεση, αλλά καλύπτει τον Κινέζικο αποκλεισμό.

«Αμερικανική Ιστορία: Ανασυγκρότηση μέχρι σήμερα», California, σ. 247; , «Οι Αμερικανοί: Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1877», Τέξας, σελ. 289

Αυτές οι προσθήκες είναι μέρος του λόγου για τον οποίο τα βιβλία της Καλιφόρνιας είναι σχεδόν πάντα μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα του Τέξας. Το Συμβούλιο Εκπαίδευσης της Καλιφόρνιας υιοθέτησε ένα εκτεταμένο πλαίσιο κοινωνικών μελετών 842 σελίδων το 2016. Δύο χρόνια αργότερα, το σχολικό συμβούλιο του Τέξας απλοποίησε τα πρότυπα κοινωνικών σπουδών του, τα οποία τώρα εκτίθενται σε 78 αυστηρά συμπιεσμένες σελίδες. Οι επικριτές της προσέγγισης της Καλιφόρνιας λένε ότι η καθιέρωση κρατικών προτύπων και εγχειριδίων μακρύτερα και πιο περιεκτικά μπορεί να είναι συντριπτική για τους δασκάλους που προσπαθούν να κινηθούν γρήγορα μέσα σε εκατοντάδες χρόνια υλικού.

  • Και τα δύο κράτη υπογραμμίζουν τον ρόλο των μεγάλων επιχειρήσεων από την επιχρυσωμένη εποχή έως σήμερα.

HMH, «Αμερικανική Ιστορία: Ανασυγκρότηση μέχρι σήμερα», Καλιφόρνια, σ. 160

  • Η Καλιφόρνια είναι επικριτική για την ανισότητα του πλούτου και τον αντίκτυπο εταιρειών όπως η Standard Oil στο περιβάλλον.

 «Οι Αμερικανοί: Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1877», Τέξας, σελ. 235

  • Το Τέξας είναι πιο πιθανό να γιορτάσει τις ελεύθερες επιχειρήσεις και επιχειρηματίες όπως ο Andrew Carnegie.

Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής του Τέξας αισθάνονται έντονα ότι δίνουν στους μαθητές μια θετική άποψη για την αμερικανική οικονομία. από το 1995, το κρατικό δίκαιο [8]απαιτεί ότι τα μαθήματα οικονομικών γυμνασίου προσφέρουν «έμφαση στο σύστημα ελεύθερων επιχειρήσεων και τα οφέλη του». Αυτή η έμφαση φαίνεται να έχει φτάσει και στο πρόγραμμα σπουδών της ιστορίας. Το υλικό του προγράμματος σπουδών της Καλιφόρνιας, αντίθετα, διαβάζεται μερικές φορές σαν ένα σύντομο από ένα ράλι Bernie Sanders. «Το χάσμα χασμουρητό μεταξύ των εχθρών και των μη-και δεν πρέπει να γίνει γι 'αυτό είναι ένα από τα μεγάλα ερωτήματα αυτής της εποχής», λέει το πλαίσιο κοινωνικών μελετών του κράτους του 2016. Ως αποτέλεσμα, τα εγχειρίδια της Καλιφόρνιας είναι πιο πιθανό να γιορτάσουν τον συνδικαλισμό, να επικρίνουν τη συγκέντρωση του πλούτου και να επικεντρωθούν στον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία μολύνει το περιβάλλον.

ΤΕΞΑΣ                                                                                                                ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ

Η Καλιφόρνια αναφέρεται στο «κενό εισοδήματος» και εξηγεί ότι «οι αλλαγές στις φορολογικές δομές και τα προγράμματα δικτύων ασφαλείας» και «το υψηλότερο κόστος για την εκπαίδευση, τη φροντίδα των παιδιών και τη στέγαση» έπαιξε ρόλο. Και οι δύο κρατικές εκδόσεις συζητούν την οικονομική ανισότητα σε σχέση με το κίνημα Occupy Wall Street και την παρακμή των εργατικών συνδικάτων.

Pearson, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών: Ο εικοστός αιώνας», Καλιφόρνια, σ. 728; Pearson, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών: 1877 έως σήμερα», Τέξας, σ. 687.

Η παλαιότερη έκδοση του Τέξας επισημαίνει πρόσθετες κριτικές από τους Ρεπουμπλικάνους για τις περιβαλλοντικές πολιτικές του Προέδρου Μπαράκ Ομπάμα, ενώ το βιβλίο της Καλιφόρνια συζητά την απειλή της αύξησης της στάθμης της θάλασσας.

Pearson, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών: Ο εικοστός αιώνας», Καλιφόρνια, σ. 749; Pearson, «Ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών: 1877 έως σήμερα», Τέξας, σ. 709.

Τόσο τα εγχειρίδια της Καλιφόρνια όσο και το Τέξας 11ου βαθμού από την πολιτεία Pearson, «Το κύριο επιχείρημα κατά της περιβαλλοντικής νομοθεσίας είναι ότι βλάπτει την οικονομία και τις βιομηχανίες της χώρας» Η έκδοση του Τέξας προχωρά περαιτέρω για να επισημάνει την κριτική των ομοσπονδιακών προσπαθειών για επιδότηση της βιομηχανίας πράσινης ενέργειας: «Οι Ρεπουμπλικάνοι κατηγορούν την κυβέρνηση για σπατάλη χρημάτων των φορολογουμένων, για παράδειγμα υποστηρίζοντας τον αποτυχημένο κατασκευαστή ηλιακών Solyndra». Η διαμάχη της Solyndra ήταν μια λύση για τους συντηρητικούς το 2011, όταν η εταιρεία χρεοκόπησε αφού δέχτηκε μισό δισεκατομμύριο δολάρια σε ομοσπονδιακά εγγυημένα δάνεια.[9]

Το βιβλίο του Τέξας αναφέρει επίσης ότι η αμερικανική δράση για την υπερθέρμανση του πλανήτη μπορεί να μην κάνει τη διαφορά εάν η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία και η Βραζιλία δεν ενεργήσουν επίσης.

Η έκδοση της Καλιφόρνιας δεν αναφέρει τη Solyndra ή τα άλλα έθνη. Ωστόσο, περιλαμβάνει μια ενότητα σχετικά με την απειλή για τα αμερικανικά κράτη και τις πόλεις από την άνοδο της στάθμης της θάλασσας, σημειώνοντας ότι ο αντίκτυπος στον τουρισμό στη Φλόριντα θα μπορούσε να βλάψει την οικονομία αυτού του κράτους και ότι τα δίκτυα και τα κτίρια μεταφορών θα μπορούσαν να απειληθούν. Οι νότιοι λευκοί αντιστάθηκαν στην ανασυγκρότηση, σύμφωνα με ένα βιβλίο της McGraw-Hill, επειδή «δεν ήθελαν να έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους Αφροαμερικανούς». Αλλά η έκδοση του Τέξας προσφέρει έναν επιπλέον λόγο: Οι μεταρρυθμίσεις κοστίζουν χρήματα και αυτό σήμαινε υψηλότερους φόρους. Ολόκληρες παράγραφοι σχετικά με τον επαναπροσδιορισμό και τις περιοριστικές πράξεις εμφανίζονται μόνο στις εκδόσεις βιβλίων της Καλιφόρνια, εν μέρει ως αποτέλεσμα διαφορετικών κρατικών προτύπων. Οι οδηγίες κοινωνικών μελετών του Τέξας δεν αναφέρουν καθόλου τις διακρίσεις στη στέγαση. Αυτές οι διαφορές είναι τόσο διαδεδομένες που θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι οι Αμερικανοί νέοι διδάσκονται εντελώς διαφορετικές εκδοχές της ιστορίας των ΗΠΑ, ανάλογα με την κατάσταση στην οποία ζουν. Ο Πίρσον είπε σε γραπτή δήλωση ότι οι διαφορές μεταξύ των βιβλίων θα μπορούσαν να αποδοθούν κυρίως στο γεγονός ότι το βιβλίο της Καλιφόρνιας εκδόθηκε αρκετά χρόνια αργότερα και ότι οι ανησυχίες για τις παράκτιες πλημμύρες έχουν «αυξηθεί τα τελευταία χρόνια».[10]


[1] Ο Michael H. Romanowski είναι Επίκουρος Καθηγητής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Ohio Northern, Ada, Ohio https://www.socialstudies.org/sites/default/files/publications/se/6003/600310.html

[2] https://www.nytimes.com/2019/09/17/us/politics/elizabeth-warren-trump-populism.html

[3] Push for Ethnic Studies in Schools Faces a Dilemma: Whose Stories to https://www.nytimes.com/2019/08/15/us/california-ethnic-studies.html

[4] Σχετικά με την ταινίαhttps://www.pbs.org/independentlens/films/revisionaries/ Οι αναθεωρητές ρίχνει το επίκεντρο των βασικών παικτών που επηρεάζουν τα εγχειρίδια λυκείου των ΗΠΑ, με χαρακτήρες που αντιπροσωπεύουν ένα ευρύ φάσμα προσωπικοτήτων και επιθυμιών. Μερικοί βλέπουν το διοικητικό συμβούλιο ως ένα βήμα για τη μελλοντική πολιτική επιτυχία. Άλλοι το βλέπουν ως επιτακτική αναζήτηση για τη διατήρηση των διδασκαλιών της Βίβλου. Ακόμα άλλοι το θεωρούν καθήκον τους να διασφαλίσουν ότι τα παιδιά τους, τα οποία βρίσκονται στα δημόσια σχολεία, έχουν πρόσβαση στην καλύτερη δυνατή εκπαίδευση που θα τους προετοιμάσει να ανταγωνιστούν για θέσεις εργασίας στην παγκόσμια αγορά. Σε όλα αυτά, ένα πράγμα είναι σίγουρο, αυτά τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου βρίσκονται στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή. Έχουν την ευκαιρία να επηρεάσουν μια γενιά Αμερικανών.

Γυρισμένο για πάνω από τρία χρόνια, ο σκηνοθέτης Scott Thurman έχει συλλάβει όλες τις έντονες συζητήσεις, τις συναλλαγές ψήφων και τους συμβιβασμούς μεταξύ των μελών του διοικητικού συμβουλίου. Δείχνει τις συνομιλίες μεταξύ των μελών του διοικητικού συμβουλίου και των εμπειρογνωμόνων, και είναι μαζί τους καθώς λαμβάνουν τις αποφάσεις τους. Όμως, πρώτα απ 'όλα, το The Revisionaries αφορά τους ανθρώπους, τους λίγους παθιασμένους πολίτες που αγωνίζονται να διαμορφώσουν την πορεία της αμερικανικής εκπαίδευσης και το μέλλον της Αμερικής μαζί της.

[5] TribBlog: SBOE = State Beatniks of Educationhttps://www.texastribune.org/2010/03/12/sboe-embraces-beatniks-but-shuns-rappers/

[6] https://www.washingtonpost.com/

[7] Ο νατιβισμός, γενικά, αναφέρεται σε μια πολιτική ή πεποίθηση που προστατεύει ή ευνοεί το συμφέρον του ντόπιου πληθυσμού μιας χώρας έναντι των συμφερόντων των μεταναστών. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το μεγαλύτερο νατιβιστικό συναίσθημα συνέπεσε με τα μεγάλα κύματα της ευρωπαϊκής μετανάστευσης του 19ου αιώνα στην Ανατολική Ακτή και, σε μικρότερο βαθμό, με την άφιξη των Κινέζων μεταναστών στη Δυτική Ακτή. Ο νατιτισμός του 19ου αιώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες περιείχε ένα ισχυρό αντι-καθολικό στέλεχος, καθώς πολλοί από τους νεοαφιχθέντες μετανάστες προέρχονταν από κυρίως Ρωμαιοκαθολικές χώρες. Παρόλο που τόσο η θρησκεία όσο και η εθνικότητα βοήθησαν στον εντοπισμό στόχων της νατιστικής προκατάληψης, τα κίνητρά της ήταν συχνά οικονομικά. Τα μεγάλα κύματα μεταναστών, πολλοί από τους οποίους ήταν ειδικευμένοι έμποροι, παρείχαν μια μεγάλη ομάδα φθηνού εργατικού δυναμικού που απειλούσε την ευημερία των γηγενών τεχνιτών και άλλων εργαζομένων. Η πιο εξέχουσα αμερικανική νατιτιστική οργάνωση του 19ου αιώνα ήταν το κόμμα Know-Nothing, το οποίο άνθισε αρχικά τη δεκαετία του 1840 και γνώρισε μια αναβίωση το 1880. Το Ku Klux Klan ήταν επίσης αξιοσημείωτο για το νατιβιστικό του συναίσθημα. Στα τέλη του 20ου αιώνα έγινε μάρτυρας αναβίωσης του νατιτισμού, ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη και σε περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών. Μετά τη διάλυση της Ένωσης Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών και την κατάρρευση των οικονομιών πολλών εθνών της Ανατολικής Ευρώπης, εργάτες από αυτές τις χώρες μετανάστευσαν στη Δύση. Τα κράτη της Δυτικής Ευρώπης γνώρισαν επίσης εισροή Ασιατικών μεταναστών και οι Ηνωμένες Πολιτείες έγιναν σπίτι πολλών μεταναστών από τη Λατινική Αμερική. Κατά συνέπεια, η Γαλλία, η Γερμανία, η Μεγάλη Βρετανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες, μεταξύ άλλων, επέβαλαν αυστηρότερους νόμους και ελέγχους για τη μετανάστευση στην εργασία των μεταναστών.

Βιβλιογραφία: Higham, John, Strangers in the Land: Patterns of American Nativism , 1860-1925 (1988); Michaels, Walter B., Our America: Nativism, Modernism and Pluralism (1997); Perea, Juan F., εκδ., Imigrants Out! Ο Νέος Νατιβισμός και η Αντί-Μεταναστευτική ώθηση στις Ηνωμένες Πολιτείες (1996).

[8] https://statutes.capitol.texas.gov/Docs/ED/htm/ED.28.htm

[9] Solar Firm Aided by Federal Loans Shuts Doors By Matthew L. Wald

https://www.nytimes.com/2011/09/01/business/energy-environment/solyndra-solar-firm-aided-by-federal-loans-shuts-doors.html

[10] Δύο κράτη. Οκτώ εγχειρίδια. Δύο αμερικανικές ιστορίες.Από την Dana Goldstein Design από την Adriana Ramic https://www.nytimes.com/interactive/2020/01/12/us/texas-vs-california-history-textbooks.html Πρόσθετη εργασία του Gray Beltran. Φωτογραφίες από τον Tony Cenicola. Ο Adeel Hassan συνέβαλε στην αναφορά. Ο Jack Begg συνέβαλε στην έρευνα

Παναγιωτάρας Παναγιώτης  - Ιστορικό blog
Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα 2020
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε